Saturday, July 30, 2011

.dia xrindu aku.

Dia tak rindu aku..
sebab tu..
dia selalu sedih kalau aku nk g jauh2..
sentiasa buat aku rasa bahagia..

Dia tak rindu aku..
sebab tu..
bila aku marah, terkasar, dia cepat memaafkan..
dengan kesabarannya mampu buat hati aku sejuk..

Dia tak rindu aku..
sebab tu..
setiap hari dia telefon aku..
walaupun aku selalu marah2..
talian masih tidak diputuskan..

Dia tak rindu aku..
sebab tu..
bila aku moody time keluar ngn dia..
dia masih setia..
masih tersenyum..
selalu cuba buat aku ketawa..
buat aku sendiri tidak terasa kosong.....

Dia masih bersama dengan perangai aku ni..
sering bagi dia risau..
tapi kenapa dia masih mahu bersama..
buat aku rasa bahagia..
sedangkan berjuta lagi perempuan di luar sana..

Semua ni berlaku..
sebab dia tak rindu aku..???


*Aku tak pandai bercerita, tak pandai susun kata..
apa yang aku tahu..terlalu banyak sebab kenapa aku rindu ang..
jadi tak perlulah ang tanya, kenapa aku rindu ang..
sebab kalau aku pula tanya, kenapa ang rindu aku..?
aku sendiri tak ada jawapan untuk tu..

**Apa aku nak cakap..Aku Sayang Ang Sangat2 CEKELATHANGIN <3

**Macam besa aku suka cilok ayat dari blog hencek cekelathangin yang bertajuk "Dia tak sayang aku...." :)



apa aku merapu tatau !! yang aku tau hesok aku dh nk balik KEDAH !! yeayyyy :)



Tuesday, July 19, 2011

.L.O.V.E.

""hurt ME WITH Truth but Don't Satisfy ME WITH A LIE ""


"I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. And I know you do the same things too, So we're really not that different, me and you."


It takes milions of people to complete the world.. But it only takes
you to complete mine !



I can't
write beautiful, lyrical poetry,
I can't put my words into perfect
sentences
,
I can't express all that is in my
heart,
But Somehow, "I LoVe You"...
Says it all..... ♥




Tuesday, May 10, 2011

.my big day.

CONVOCATION DAY !!
congrats to my self sbb dh berjaya abeskan study :)

my family wif hencek CekelatHangin :)
uufff day before konvo !! sgt penat okeh .
thnx kepada si dia my hencek CekelatHangin sbb teman aku selama 4 hari berturut2 ^^
iloveu :)

TunggingTerbalik....
aku dh tatau nk tulih apa.. skg jam menunjukkan pukul 1.53 am...
hencek CekelatHangin waiting for me...
nti taip lelama kang naik hangin lak dia :)

something i love !! my bestfwen.... loike this pixca ^^

my gelongs fwen :)

my team !! GreanHeart yg byk SGTTT

^_________________________^

Hencek Kesayangan Shaye :)

gojes !


wif my sis
iloveu sayangs
 a moment to remember 9/5/2011

Sunday, May 1, 2011

,sweet thing love,

CekelatHangin !!

CekelatHangin kasi adiah konvo !!
kasi adiah KononKonon abeh romantik lah kn....
soh haku pegang plastik hitam.... (mulanya aku hengat dia bwk bekal ke hape)
aku pn pegang ala2 kak limah melengang... heee~~~
ketang ! ketung ! ketang ! ketung ! haku bwk barang tuh.. heee~~~
.............................................
sekali dia hantar haku depan umah...
taraaa !! kuar plak bunga rose bulu tangkis dia kasi kt haku.....
hohohohoho sweettttt kot !! (tp muka aku kontrol 'macho' lah ketika tuh)
............................................
masuk jek umah....
terus dgn gelojohnya haku buka plastik tuh.....
uufffftttttt !! i loike it so much.....
that's the ,sweet thing love, i ever get :)
...........................................
thnx sayangs ! me appreciate....
iloveu my CekelatHangin :)

tenkiu katak :)

iloveu to katak :)

kisah katak dan bulannya~~~

SELAMAT HARI PEKERJA !!! (^__________^)


Friday, March 4, 2011

'CekelatHangin'

TaufiqMohzan












Siapa dia ?
Pentingkah dia ?
Dimana dia ?

Siapa Dia ?
Suara sumbang ,
Macam mambang ,
Tapi dia bkn mambang ,
Dia kumbang .

Pentingkah Dia ?
Perangai mcm 'SepaKertas'
SkaliSkala Gila-s ,
KadangKadang pelupa ,
Selalu bt aku JatuhCinta .

Dimana Dia ?
Mana dia ? Mana ? Mana ? ,
Taufiq duk mana ? ,
Sapa tau dia ada mana ? ,
Mana ? Mana ? Mana ? .

p/s : SukaMinyakCapKapak,RotiKacangDanMineral. <3

Monday, February 14, 2011

.Bila Rindu Berbisik.

The Best Thing About Me Is You

Katak Cinta Hati Bulan <3

Monday, January 17, 2011

merapumerapu dengan OHBH

OHBH ::

Tajuk = 0
Isi kosong... bukan bohong..
ya atau salah...
tidak suka mengalah..
Bulan purnama...
siapa punya?
benar lagi yakin...
Pemusnah gah dari pemangkin...
Ulat buku ketawa..
bicara tahu semua...
segalanya mudah...
Jauh dari payah...

Bdk Somel ::

Cuba menyambung , 
Otak berkabung...
Pandang keatas , 
Terbangnya Kertas...
Langit menangis ,
Hujan merenjis..
Jauhi pokok , 
santapan kilat..
Kegelapan muncul tandanya malam , 
Bulan purnama kekal disisi malam =)

OHBH ::

tak perlu kau puji . 
nanti ku geli .
tak perlu kau keji . 
nanti ku maki .
ku tahu ku siapa .
hanya manusia .
kau bidadari dari langit .
mencari sebaik malaikat .
kisah tak panjang .
yang jua akan hilang...

Bdk Somel ::

katakata mu semanis gula .
telingaku menjadi santapan .
aku yang kau katakan bulan .
bulan yang terdapatnya parut .
engkau seperti komik .
walaupun rosak dek banjir .
akanku simpan dekat disisi .
kau buatku ketawa .
ketawa sampai "terseliuh" .
suara seperti katak .
tapi gangang masih tidak mahu letak .
engkau dengan aku sama .
kita berdua tetap manusia .





**merapumerapu =) terima kasih**